تک بیستاس ام اس و جک تصادفی
log
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مؤمن، بر آن که با او دشمنی می ورزد، ستم نمی کند و در راه آن که دوستش دارد، دست به گناه نمی زند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :23
کل بازدید :254813
تعداد کل یاداشته ها : 51
103/2/1
7:17 ع
موسیقی
مشخصات مدیروبلاگ
 
رحیمداد[158]
بیا تو حال میکنی همه چیز در وبلاگم هست راستی نظر یادتان نره

خبر مایه
پیوند دوستان
 
همنشین دل نوشته ها سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani میر یزید نیوز سکوت خیس دل نوشته های یک دختر شهید نشریه حضور قُدقُدای ِ یه جوون ِ پیر سیب سبز آقاشیر عشق در کائنات BABAK 1992 ستاره .: شهر عشق :. سایت مشاوره فوق تخصصی دکتر مسعود صدرالدینی جاده مه گرفته منطقه آزاد ابـــــــــــرار ..king srk khan....دنیای هند.... شاهرخ خان اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز) قافیه باران یامهدی دل نوشته سعادت نامه عشق الهی: نگاه به دین با عینک محبت، اخلاق، عرفان، وحدت مسلمین همای سعادت محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI جغرافیای سیاست یک قدم تا ظهور بی نام نامه ای در راه عشق خاکم سوادکوه گروه اینترنتی جرقه داتکو نهِ/ دی/ هشتاد و هشت خورشید آل یاسین مکاشفه مسیح تنهاترین عاشق سکوت فریاد من است پاتوق دخترها وپسرها 4All مثلث یک ضلعی asheghe tanha سرود عرش یه عالمه عشق و عاشقی کیمیا طلبه های ونوسی لپ تاپ یه دخترشاد دانلود و نقد کتاب عشق گمشده چشم انتظار نبض شاهتور تاریخ را به یاد اوریم عدالت جویان نسل بیدار Sense Of Tune هستی مامان اللهم عجل لولیک الفرج خطِ مقدم ساکت *ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی* از صدای سکوت دلم خسته ام از فرش تا عرش در پناه آسمون راه آهن عشق عزیز دل بهار صداقت** درهم برهم فقط خدا در جستجوی حکمت شاد بودن و شاد زیستن عشقولانه روان شناسی کودک عشقی قاطی پاطی آنچه از دل برآید دست نوشته های من عشق و دوستی سیر بی سلوک صوفی موجودات زنده آسمان سرخ برای خودم جوانان بیجار ..::منتظر بیداری::.. ایستگاه دلتنگی داستان زندگی من معرفی برترین وبلاگ های پارسی بلاگ دهاتی شیطون آسمون عشق تنها شدم کشکول درود بــــر پادشاهـــــم کـــوروش بــــزرگ نگارین خاطرات من فریاد بی صدا عشق است و زندگی ஜ♥*•.ღ☆دنیاوتقلب بچگی قشنگتره نه؟ஜ .................. تنها یک رویا یکتا بمب خنده تنها .:صدای دیدار:. آهای یه نفر تو این جزیره تنهاست صدفی برای مروارید مطالب متفرقه سرزمین همیشه آبادمکران شرکت نمین فیلتر وفا مکران وطن من صداقت داستان های زیبا وخواندنی عشق صورتی دوست داشتنی میترایسم سلام خوش اومدین عشق طلاست شکست خورده عمومی پرواز // fly سایه زبان و ادب فارسی آخرین منجی تنهایی دلنوشته های من دریای غم ساحل ندارد هتل عاشقانه ها دختری به سوی آسمان رز سیاه دلتنگیهام سرما نسیم امام حسین تنها ترین درددل مکتوب عصر جدید سایه دوست تو لحظه های دلتنگی... نیلوفرانه رها منطقه ازاد چابهار زیباترین غلط غولوت سمیرا خطوط شکسته ی یک ذهن جنجالی ترویج ازدواج موقت برای جلوگیری از گناه جوانان کلاهبردران، معرفی کلاهبرداران و شگردها و شماره تلفن شان دل تنگی های من در تمنای وصال منطقه ممنوعه! ☆★☆ عشق شیطونک☆★☆ تنها و خسته تبسم سایت مشاوره پرستاری ژاله رحیمی سامانه ثبت حساب خانوار زندگی سرشار از امید nasim اردبیل بهشتی پنهان قضنفر نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک گالری هنری نی نی مجتبی شادی(زمزمه های دلتنگی) تنهایی عشق بی انتها DoO3et Darem به کسی نگو دوستت دارم بچه سیخ پلاک عاشقی مناطق عملیاتی جبهه جنوب مسیحیت و ......
ابزار رایگان وب مسترها, هاست رایگان,یاس گیگ,ابزارهای وب

1– بیش از 700میلیون نفر در سرتاسر دنیا، میزبان کرم روده هستند.

2– سریعترین سرعتی که یک دوچرخه سوار به آن دست پیدا کرده است، 166.94 مایل در ساعت بوده که معادل 268.663کیلومتر در ساعت است.

3 – هم اکنون انسان توانایی تولید نور لیزر را با شدت یک میلیون برابر نور خورشید دارا می باشد.

4– اکثر کسانی که به وهم گرایی گرایش دارند، چپ دست هستند.پرش خرس  قطبی

5– خرس های قطبی می توانند تا 25مایل در ساعت معادل تقریبا 40 کیلومتر در ساعت دویده و تا 6پا 1.82متر) در ارتفاع بپرند و همچنین با توجه به جنس موی بدنشان، توسط دوربین های مادون قرمز قابل تشخیص نیستند.

6– مقدار تبخیری که توسط یک درخت بلوط یا راش در طول ?24 ساعت انجام می پذیرد، بین 10 تا 25گالن در روز متغیر است.

7– در صورتیکه بخشی از بدن شما در یک باتلاق با سرعت کشش یک سانتیمتر در ثانیه گیر کند، قدرتی برابر با قدرت کشش یک اتومبیل معمولی نیاز است تا بتوان آنرا بیرون کشید.

8– اگر بخواهید بدانید که آیا یک مروارید واقعی است یا نه، کافیست مقداری سرکه را بر روی آن بمالید؛ اگر کف ایجاد شد، واقعی است.

9– غارها تنفس می کنند و دم و بازدم زیادی انجام می دهند، زیرا با قرار دادن فشارسنج معلوم می شود که فشار هوای موجود در غار دائما تغییر می کند و این تغییرات تعادل هوای غار را برهم می زند.

10 – علیرغم اینکه شهابسنگ ها به ندرت برای انسان ایجاد مشکل می کنند، گزارشات بسیاری بیان می کنند که آنها گاهی صدمه هایی را نیز وارد کند. برای مثال، در 21ماه ژوئن سال 1994، جوزمارتین که اهل اسپانیا بود، همراه همسرش در شهر مادرید درحال رانندگی بوده که ناگهان شهاب سنگ یک و نیم کیلوگرمی به شیشه ی جلوی اتومبیلش برخورد می کند و سپس فرمان را خم کرده و سرانجام در صندلی عقب اتومبیل می افتد. جوز یکی از انگشتانش می شکند اما همسرش آسیبی نمی بیند.

11– وقتی ملکه ی زنبور عسل وارد کندو  می شود، مکررا آواز خاصی را زمزمه می کند، به این منظور که زنبورهای کارگر را تحریک کرده تا اگر ملکه ی دیگری وجود دارد بخاطر وی بجنگند. همه ی زنبورهای عسل آواز مشابهی را زمزمه می کنند ولی زنبورهای آفریقایی این آواز را بیشتر و بلندتر می خوانند.

12 – یک فرضیه ی علمی وجود دارد که می گوید خورشید دارای یک نمونه ی مشابهی است که حدود یک تا یک و نیم سال نوری دور از آن است. ثابت شده است که این همراه، یک مدار بیضوی دارد که هر 26میلیون سال موادی را به طرف زمین فرستاده که باعث نابودی و انقراض جانداران می شود. کشف این رویدادهای ظاهرا منظم باعث ارتقای این فرضیه به جایگاه اولیه اش شد. پیش بینی می شود که این همراه ستاره مانند، به احتمال زیاد قرمز یا قهوه ای رنگ باشد و نامش Nemesis یا ستاره ی مرگ است.سنگ آذرخش

13– سنگ آذرخش (fulgurite) نامی برای فسیل رعد و برق است (رعد و برقی که فسیل می شود). این سنگها لوله های شیشه ای توخالی طبیعی هستند که در اثر برخورد رعدوبرق در ماسه های کوارتزی یا سیلیسی و یا خاک تشکیل شده و این شکل گیری هنگامی انجام می شود که رعدوبرق با دمای حداقل 1800درجه ی سیلسیوس به طور آنی  دانه های سیلیسی را بر روی یک سطح رسانا ذوب کرده و آنها را با همدیگر گداخته می کند.

14 – وقتی آندرس سیلسیوس (1701-1744) مقیاس سیلسیوس را اختراع کرد، آن را از بالا به پایین یعنی از نقطه ی جوش آب (صفر) تا نقطه ی انجماد آب (صد) دسته بندی کرد اما پس از مرگ وی، این جدول توسط کارلوس لینز معکوس شد.

15 – وقتی توپی شیشه ای یا آهنی روی یک سطح خیلی سخت و محکم می افتد، نسبت به یک توپ پلاستیکی بالاتر می پرد، زیرا توپ پلاستیکی در اثر برخورد، اندکی فشرده و بدشکل شده، بر روی سطح پهن شده و سپس مثل فنر به حالت قبل برمی گردد. در نتیجه در اثر این روند، مقداری از انرژی توپ هدر می رود.

16 – حدود ?? میلیون سال پیش شهاب سنگی در مکزیک در شهر چیکسولوب سقوط کرد که بسیاری از دانشمندان معتقدند این واقعه تنها دلیل انقراض دایناسوره بوده است.

17 – سرعت صوت در فولاد m/s 5100، در آب  m/s 1480 و در هوا  m/s 330 است، بنابراین حرکت صوت در فولاد نسبت به هوا بسیار سریع تر است.

18 – اکثر توده یخ های شناور، آبهایی خالی از نمک هستند که کوه یخ  شناوربر اثر یخچال های طبیعی موجود در خشکی ایجاد می شوند. بعضی از این توده یخ های شناور سبز رنگ هستند، زیرا وقتی یک توده یخ بر روی سطح آب شناور قرار می گیرد، رنگ سبز ایجاد می کند. همچنین آبهایی که به سرعت در کوه یخ منجمد می شوند، رنگ آبی ایجاد می کنند. اگرچه مشاهده ی اینگونه وقایع اندکی گیج کننده است ولی تصویر بالا مثال خوبی از این پدیده است و باید مطمئن باشید که این عکسی واقعی بوده و فتوشاپ نیست.

19 – به طور کلی یک توده یخ شناور انرژی گرمایی بیشتری را نسبت به یک چوب کبریت درحال سوختن، داراست و دلیل این امر اینست که توده یخ شناور خلوص بیشتری دارد.

20 – اقیانوسهای جهان شامل مقدار نمکی هستند که بتواند تمامی سطح قاره های زمین را تا ارتفاع 500پایی بپوشاند.

21– اکنون زمین در اواسط یک دوره ی یخی به سر می برد که حدود 2.58میلیون سال پیش شروع شد. و ما نیز بین دو دوره ی یخبندان زندگی می کنیم که بین 10000تا 15000سال پیش شروع شده و ممکن است بیشتر از 50000 سال قبل از شروع انجماد جهانی، طول بکشد.

22 – اولین رآکتور هسته ای جهان در دوم ماه دسامبر سال1942، در میدانی در زیر ورزشگاه فوتبال چیکاگو ساخته شد و با ایجاد انرژی کافی برای روشن کردن یک نور زودگذر، اثبات شد که انرژی هسته ای امکان پذیر است.

23– دو قطعه فلز در فضای خارج از جو زمین، در صورتی که به هم مالیده شوند، بدون هیچ ماده واسطی، به یکدیگر جوش می خورند. (منبع)

24– کره زمین در واقع کاملا دایره ای نیست بلکه از دو طرف قطبین، کمی پهن تر است.

25– اولین تماس با موبایل در آپریل سال 1973توسط دکتر مارتین، مدیر اسبق شرکت AT&T انجام گرفت.

اولین تماس موبایلی


  
  

رفتنت شده یه عادت واسه این قلب شکسته     بعد تو دل من حتئ،دل به هیچ کس نبسته

سفرت شده بهانه ،واسه در رفتن از خونه         جای تو،سایه ات روی دیوار یادگاری باز میمونه

جای عطر پایت رو قالی،گلها را کرده هوایی       یه عجب ساده خیالی،ساخته خونه پوشالی              


89/12/8::: 9:52 ص
نظر()
  
  

اگر مار را می کشی ،بچه اش را هم بکش «فرانسوی»
تملق،سم شیرین است«المانی»
خانه ات را برای ترساندن موش،اتش نزن«فرانسوی»
روزی که صبر در باغ زندگیتان بروید،به چیدن میوه پیروزی امید وار باش«المانی»
زمان دوای خشم ست«المانی»
کسی که یکبار می دزدد،همیشه خواهد دزدید«اسپانیولی»


89/11/29::: 7:36 ع
نظر()
  
  

کاش می امدی وغروب لحظه هایم با امدنت روشن میگشت،ای مونس لحظهایی تنهایی،

بیا،بیاکه سکوتت تبلور احساس وچشمهایت ترانه بهاری ونگاهت فصل ناب دوست داشتن

دیگر سراغی از من نمیگیری ونه وی خاطره تو میاید ونه بوی حادثه

،واینک این منم که در فراسویی اروزهای کمرنگ که با پر وبالی شکسته به سویت پر میکشم 

به من بیاندیش تا درارامش با توبودن هستی بگیرم وتنها برای تو بنویسم

 تا بدانی محبت وعشق را از چشمان تو بیاموزم وبا تو اغاز کنم

بهترین لحظه زندگیم را

ویک دنیا عشق پیکش وجود زیبایت که با امدنت به تو تقدیم میکنم


89/11/29::: 9:6 ص
نظر()
  
  

دلم میخواهد که برای همیشه به چشمهای تو نگاه کنم ودر کنارت روز گار بگذارانم

 وبا هر پلکی که بر هم میگذاری بمیرم

 وبا هر پلکی که از هم می گشایی

 دیگر بار زندگی ام را سر بگیرم

خوشحالم  خوشحالم برای اینکه شاید تورا در خواب ببینم

وبه تو بگوییم که از تصویری از تو که در قلبم حک شده است 

 دلم برایت  تنگ شده !

 

 


  
  

انتظار ،بهار وجودم را خزان نمود وثروت جوانی ام را به تاراج برد

اما هنوز منتظرم،پس نامید نشده ام

واین رابدان که دلم میخواهد در روزهای خشک زندگی بهترین لحظه هایم در کنارم باشی

وچه خوشبختی بهتر از با تو بودن

وبا عطر نفسهای عزیز تو خیابانهای سر گشتگی را پیمودن


  
  

برای تو مینویسم برای تو که بزرگترین عهد وقرار زندگیم را بر پایه نوایی دلنشین تو بستم

وبر پایه همان پیمان مقدس،سالها درکنارت به انتظار نشستم تا باز همانند پیش ترها نگاهم کنی .

ومن رازهای ناگفته رادر برق نگاهت ببینم

وباتو وبرای تو بمانم

 وبمانم تادر کنارت تک گل باغ زندگی ام را چون ابی باشم

 ودر کنار هم بالندگی اش وقد کشیدنش را تا بلندای اسمان به نظاره بنیشینم

ولی تو.......؟ 


  
  

اه ان مسافر از سفر شاید بیاید                 باید بمانم منتظر شاید بیاید

سوز دعای هر شب ونیمه شب من            شاید شبی شد کارگر شاید بیاید

ان یک شب بی خبر از پیش من رفت           یک روز اخر بی خبر شاید بیاید

روزی به پایانمی رسد تنهایی من               بر شب ،شب من هم سحر شاید بیاید

هی میتپد در سینه ام دل،بی قرار است         هی می پرد پلکم دگر شاید بیاید

این گوشه در این شب شب تنهایی وغم        چشمم به ره گوشم به در شاید بیاید

چون دیشب وشبهای دیگر باز امشب             باید بمانم منتظر شاید بیاید


  
  

درخاموشی خو غرق شده ام وهیچ فریادرسی نمی بینم ،خدایا ،تو همیشه شاهد دردهایم بودی وتنها مرهم این دل دردمندم .

خدایا،ازتو میخواهم باز نگاهم کنی وچون همیشه دستهای سرد وبی حسم را بگیری وبر روی زخمهای کهنه ام مرهمی بگذاری .

خدایا،ای خالق بی همتا در شلوغی این روزگار نامهربان مرا تنهامگذار.


89/11/23::: 8:2 ص
نظر()
  
  

باسلام خدمت دوستان به وبلاگ خودتان خوش امدی لطفا

بانظرات وپیشنهادتان مرا در بهتر کردن این وبلاگ یاری نمایید

با تشکر

 دوست کوچک شما رحیمداد


89/11/17::: 9:37 ص
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >